Patrol 4x4 - Nissan Patrol Forum banner
1 - 14 of 14 Posts

·
Registered
nissan
Joined
·
72 Posts
Discussion Starter · #1 ·
watching ABC news 24 and they are showing BBC world news and I gotta say, the news reader is almost as attractive as my patrol. (ps. if you tune in later and there is a dude reading the news, I am actually refering to the indian looking female)
 

·
The Member Formerly Known as Lusty Dusty
nissan
Joined
·
6,172 Posts
Agreed, she is very attractive.

Not exactly a news reader but Melissa Doyle from Sunrise has me cleaning up the odd mess.....hahaha.


Cheers......Lionel.
 

·
Registered
nissan partol GQ
Joined
·
915 Posts
x2 for mel, something about her, she does the sexy eyes haha
plus that trinny bird from the missus fashion show, not bad at all for an old duck
 

·
Banned
Joined
·
616 Posts
All news readers are good looking - except Natlaie Bar who looks like a horse, oh and that strange bird on SBS.
 

·
Registered
nissan
Joined
·
455 Posts
yep im one for samantha armytage
 

·
Registered
Joined
·
963 Posts
Chris Bath for me, shes a honey !
 

·
Registered
nissan
Joined
·
101 Posts
.:worthles:

Watto
 
1 - 14 of 14 Posts
Top