Cześć legendy,
Właśnie skończyłem instalować 4-calowy zestaw hyperflex od Superior z pięciowahaczowym przodem, ale mam problem ze znalezieniem kogoś, kto by to ustawił. Dzisiaj pojechałem na zbieżność kół, ale warsztat powiedział, że nie mogą zająć się panhardami (które są bardzo źle ustawione z tyłu) i nie dotkną pięciowahaczowego zawieszenia ani regulowanych górnych wahaczy. Większość warsztatów w Perth nie zajmuje się moimi modyfikacjami lub ma kilka tygodni czekania.
Panhardy: czy mogę je sam ustawić, mierząc odstęp od błotników do opon. Pomyślałem, że może mógłbym owinąć pasem transportowym mocowanie panharda do podwozia i słup latarni, aż wszystko będzie prosto.
Górne wahacze: czy mogę użyć kątownika i po prostu wyregulować podnośnikiem pod sworzniem, aż oba kołnierze wału napędowego będą równoległe. 90 stopni?
Jeśli chodzi o kąt wyprzedzenia osi obrotu w pięciowahaczowym zawieszeniu, wiem, że górne ramię reguluje kąt wyprzedzenia osi obrotu, ale jak mogę go zmierzyć?
Jeśli mogę to zrobić, czy mogę jeździć bez zbieżności, tylko z krzywą kierownicą, dopóki nie dostanę nowych opon za dwa tygodnie?
Jeśli przeczytałeś to do końca, dzięki legendko. Przepraszam za długi post, właśnie wyszedłem z buta księżycowego i gipsu, więc chętnie wrócę do jazdy haha.
Jak tylko będę mógł ruszyć w teren, mogę przesłać pełną recenzję, żeby nie wszystkie moje posty były pytaniami haha.
P.S. Jestem tylko 18-letnim facetem, który próbuje tego dokonać, bo chcę się uczyć, więc rozumiem, że prawdopodobnie popełniam wiele błędów haha.
Miłego dnia.
Właśnie skończyłem instalować 4-calowy zestaw hyperflex od Superior z pięciowahaczowym przodem, ale mam problem ze znalezieniem kogoś, kto by to ustawił. Dzisiaj pojechałem na zbieżność kół, ale warsztat powiedział, że nie mogą zająć się panhardami (które są bardzo źle ustawione z tyłu) i nie dotkną pięciowahaczowego zawieszenia ani regulowanych górnych wahaczy. Większość warsztatów w Perth nie zajmuje się moimi modyfikacjami lub ma kilka tygodni czekania.
Panhardy: czy mogę je sam ustawić, mierząc odstęp od błotników do opon. Pomyślałem, że może mógłbym owinąć pasem transportowym mocowanie panharda do podwozia i słup latarni, aż wszystko będzie prosto.
Górne wahacze: czy mogę użyć kątownika i po prostu wyregulować podnośnikiem pod sworzniem, aż oba kołnierze wału napędowego będą równoległe. 90 stopni?
Jeśli chodzi o kąt wyprzedzenia osi obrotu w pięciowahaczowym zawieszeniu, wiem, że górne ramię reguluje kąt wyprzedzenia osi obrotu, ale jak mogę go zmierzyć?
Jeśli mogę to zrobić, czy mogę jeździć bez zbieżności, tylko z krzywą kierownicą, dopóki nie dostanę nowych opon za dwa tygodnie?
Jeśli przeczytałeś to do końca, dzięki legendko. Przepraszam za długi post, właśnie wyszedłem z buta księżycowego i gipsu, więc chętnie wrócę do jazdy haha.
Jak tylko będę mógł ruszyć w teren, mogę przesłać pełną recenzję, żeby nie wszystkie moje posty były pytaniami haha.
P.S. Jestem tylko 18-letnim facetem, który próbuje tego dokonać, bo chcę się uczyć, więc rozumiem, że prawdopodobnie popełniam wiele błędów haha.
Miłego dnia.