Patrol 4x4 - Nissan Patrol Forum banner

POMOC W KONFIGURACJI ZAWIESZENIA

213 views 7 replies 7 participants last post by  Batt's  
#1 ·
Cześć legendy,

Właśnie skończyłem instalować 4-calowy zestaw hyperflex od Superior z pięciowahaczowym przodem, ale mam problem ze znalezieniem kogoś, kto by to ustawił. Dzisiaj pojechałem na zbieżność kół, ale warsztat powiedział, że nie mogą zająć się panhardami (które są bardzo źle ustawione z tyłu) i nie dotkną pięciowahaczowego zawieszenia ani regulowanych górnych wahaczy. Większość warsztatów w Perth nie zajmuje się moimi modyfikacjami lub ma kilka tygodni czekania.

Panhardy: czy mogę je sam ustawić, mierząc odstęp od błotników do opon. Pomyślałem, że może mógłbym owinąć pasem transportowym mocowanie panharda do podwozia i słup latarni, aż wszystko będzie prosto.

Górne wahacze: czy mogę użyć kątownika i po prostu wyregulować podnośnikiem pod sworzniem, aż oba kołnierze wału napędowego będą równoległe. 90 stopni?

Jeśli chodzi o kąt wyprzedzenia osi obrotu w pięciowahaczowym zawieszeniu, wiem, że górne ramię reguluje kąt wyprzedzenia osi obrotu, ale jak mogę go zmierzyć?

Jeśli mogę to zrobić, czy mogę jeździć bez zbieżności, tylko z krzywą kierownicą, dopóki nie dostanę nowych opon za dwa tygodnie?

Jeśli przeczytałeś to do końca, dzięki legendko. Przepraszam za długi post, właśnie wyszedłem z buta księżycowego i gipsu, więc chętnie wrócę do jazdy haha.

Jak tylko będę mógł ruszyć w teren, mogę przesłać pełną recenzję, żeby nie wszystkie moje posty były pytaniami haha.
P.S. Jestem tylko 18-letnim facetem, który próbuje tego dokonać, bo chcę się uczyć, więc rozumiem, że prawdopodobnie popełniam wiele błędów haha.

Miłego dnia.
 
#2 ·
Lokalne sklepy mogą przynajmniej wrzucić to do maszyny, aby podać odczyty, nawet jeśli nie chcą dotykać regulacji. Przynajmniej w ten sposób dowiesz się, jak blisko udało ci się to ustawić. Pamiętam, jak udało mi się dość blisko ustawić moje za pomocą taśmy mierniczej, kredy, kwadratu 2 stopy, poziomicy i kątomierza do kół zębatych, tak jak planujesz. Pochylenie używam prostej krawędzi na obręczy, a następnie poziomicy na prostej krawędzi. Prosta krawędź służyła tylko temu, aby poziomica mogła uzyskać odczyt bez przeszkadzania wybrzuszenia opony.
 
#3 ·
Tak, można wiele zrobić z miarką, kostką kątową, stojakami podtrzymującymi osie ze sznurkami.
Ale co myślałeś, kupując to wszystko i montując samemu, jeśli nie było sklepu, który byłby zainteresowany uporządkowaniem tego? Czasami lepiej kupić przez sklep.
Nawiasem mówiąc, czy próbowałeś APE suspension w Landsdale (Perth North)?
Oni mówią tak na wiele rzeczy, ja nawet raz poprosiłem ich o sprawdzenie mojego starego BMW E34 po tym, jak kiedyś zamontowałem KMACy.