Cześć wszystkim,
zakładałem swój pierwszy wątek, znajduję wiele wspaniałych informacji na tym forum, ale znalazłem dziurę!
Kupiłem i zainstalowałem działające tylne światła do mojego GU8 z 2012 roku, są to światła marki Depo w specyfikacji dla Bliskiego Wschodu ze wskaźnikiem na górze. Przeniosłem masę i światło cofania ze strony pasażera na stronę kierowcy i wymieniłem żarówki na diody LED.
Gdzie osoby, które dokonały tej modyfikacji w późniejszych modelach patroli, pobrały okablowanie do kierunkowskazów, stopu/hamulca i światła tylnego?
Myślałem o pobraniu zasilania lampy z haka holowniczego i użyciu masy ze światła cofania, ale musi być lepsza lokalizacja w kabinie.
Twoja wiedza i pomoc są bardzo cenne.
zakładałem swój pierwszy wątek, znajduję wiele wspaniałych informacji na tym forum, ale znalazłem dziurę!
Kupiłem i zainstalowałem działające tylne światła do mojego GU8 z 2012 roku, są to światła marki Depo w specyfikacji dla Bliskiego Wschodu ze wskaźnikiem na górze. Przeniosłem masę i światło cofania ze strony pasażera na stronę kierowcy i wymieniłem żarówki na diody LED.
Gdzie osoby, które dokonały tej modyfikacji w późniejszych modelach patroli, pobrały okablowanie do kierunkowskazów, stopu/hamulca i światła tylnego?
Myślałem o pobraniu zasilania lampy z haka holowniczego i użyciu masy ze światła cofania, ale musi być lepsza lokalizacja w kabinie.
Twoja wiedza i pomoc są bardzo cenne.